Teknoloji ve tasarım
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teknoloji ve tasarım

6.- 7. ve 8. Sınıfların Teknoloji ve Tasarım Dersleri - Siteye Üye Olmadan Çoğu Başlıktan Yararlanamazsınız - Siteye Üye Olduktan 12 Saat İçinde Siteye Giriş Yapabileceksiniz
 
AnasayfaKapıGaleriAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 6. Sınıflar

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin



Kadın
Mesaj Sayısı : 118
Yaş : 28
Nerden : İzmir
Sınıfı : 8-A
Ruh Hali : 6. Sınıflar Keyifl10
Takım : 6. Sınıflar Galatasaray
Başarı Puanı :
6. Sınıflar Left_bar_bleue100 / 100100 / 1006. Sınıflar Right_bar_bleue

Aktiflik :
6. Sınıflar Left_bar_bleue85 / 10085 / 1006. Sınıflar Right_bar_bleue

Yaptığı Paylaşımlar :
6. Sınıflar Left_bar_bleue95 / 10095 / 1006. Sınıflar Right_bar_bleue

Kötü İtibar :
6. Sınıflar Left_bar_bleue0 / 1000 / 1006. Sınıflar Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 09/09/08

6. Sınıflar Empty
MesajKonu: 6. Sınıflar   6. Sınıflar Icon_minitimePerş. Eyl. 25, 2008 9:38 pm

6.Sınıf

İlk Adım: İlk adım etkinliği “Öğrenci Gözlem Formu” kullanılarak değerlendirilir.Bu etkinliğin sonucunda öğrencilere, öğretmen not çizelgesinde yer alan “Sınıf İçi Etkinliklerdeki Performansı” puanı verilebilir.

Düzen Oluşturalım:Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formlarını” doldururlar.Birden fazla etkinlik yapan öğrenciler etkinliğe ait tasarım günlüklerini, değerlendirme formlarını, diğer kanıtlarını ve oluşturdukları düzeni bir dosyada toplarlar. Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Bu etkinliğin sonucunda öğrencilere “Öğretmen Not Çizelgesi”nde yer alan “Sınıf İçi Etkinliklerdeki Performansı” puanı verilebilir.

Kurgu Düşünelim Çözelim: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formu” ve “Grup Değerlendirme Formu”nu doldururlar. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Bu etkinliğin sonucunda öğrencilere “Öğretmen Not Çizelgesi”nde yer alan “Sınıf İçi Etkinliklerdeki Performansı” puanı verilebilir.

Hayallerim Çizgide Saklı:Öğrenciler, etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formlarını” doldururlar. Birden fazla etkinlik yapan öğrenciler etkinliğe ait tasarım günlüklerini, değerlendirme formlarını, diğer kanıtlarını ve oluşturdukları kurguyu bir dosyada toplarlar. Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler.Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler.Öğrencinin değerlendirilmek üzere teslim ettiği ürün dosyasını, etkinlik ekinde verilen “ Dereceli Puanlama Anahtarı” ile değerlendirir ve puana dönüştürür. Puanları program kılavuzunda verilen “Öğretmen Not Çizelgesinde yer alan “Kurgu Kuşağı Öğrenci Ürün Dosyası” sütununa işler. Ayrıca öğrenciye bu etkinlik sonucunda “Sınıf İçi Performansı Puanı” verebilir.

Yapım-Bulunan Eşyaları Sahiplerine Ulaştıralım: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formu” ve “Grup Değerlendirme Formu”nu doldururlar. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Bu etkinlik sonucu öğrencilere Yapım kuşağı sütununa yazılmak üzere puan verilmez.

Yapım-Tasarımımı Üretiyorum: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formları”nı doldururlar.Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler.Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler.Puanları program kılavuzunda verilen “Öğretmen Not Çizelgesinde yer alan“Yapım Kuşağı Öğrenci Ürün Dosyası” sütununa işler.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://teknolojivetasarim.ace.st
 
6. Sınıflar
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Teknoloji ve tasarım :: Teknoloji Ve Tasarım Öz Değerlendirme Formları :: 6. Sınıfların Öz Değerlendirme Formları-
Buraya geçin: