Teknoloji ve tasarım

6.- 7. ve 8. Sınıfların Teknoloji ve Tasarım Dersleri - Siteye Üye Olmadan Çoğu Başlıktan Yararlanamazsınız - Siteye Üye Olduktan 12 Saat İçinde Siteye Giriş Yapabileceksiniz
 
AnasayfaKapıGaleriSSSAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 8. Sınıflar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin


Kadın
Mesaj Sayısı : 118
Yaş : 22
Nerden : İzmir
Sınıfı : 8-A
Ruh Hali :
Takım :
Başarı Puanı :
100 / 100100 / 100

Aktiflik :
85 / 10085 / 100

Yaptığı Paylaşımlar :
95 / 10095 / 100

Kötü İtibar :
0 / 1000 / 100

Kayıt tarihi : 09/09/08

MesajKonu: 8. Sınıflar   Perş. Eyl. 25, 2008 9:39 pm

8. Sınıf
Bütünde Farklılık: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formlarını” doldururlar. Birden fazla etkinlik yapan öğrenciler etkinliğe ait tasarım günlüklerini, değerlendirme formlarını, diğer kanıtlarını ve oluşturdukları düzeni bir dosyada toplarlar. Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Öğrencinin değerlendirilmek üzere teslim ettiği ürün dosyasını etkinlik ekinde verilen “Dereceli Puanlama Anahtarı” ile değerlendirir ve puana dönüştürür. Puanları program kılavuzunda verilen “Öğretmen Not Çizelgesi”nde yer alan “Düzen Kuşağı Öğrenci Ürün Dosyası” sütununa işler.

Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formları”nı doldururlar. Birden fazla etkinlik yapan öğrenciler etkinliğe ait tasarım günlüklerini, değerlendirme formlarını, diğer kanıtlarını ve oluşturdukları kurguyu bir dosyada toplarlar. Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Bu etkinlik sorucunda öğrencilere sınıf içi performans puanı verebilir. Öğrencinin değerlendirilmek üzere teslim ettiği ürün dosyasını etkinlik ekinde verilen “Dereceli Puanlama Anahtarı” ile değerlendirir ve puana dönüştürür. Puanları program kılavuzunda verilen “Öğretmen Not Çizelgesi”nde yer alan “Kurgu Kuşağı Öğrenci Ürün Dosyası” sütununa işler.

Yapım-Nasıl Tanıtalım: Öğrenciler etkinlik bitiminde “Öz Değerlendirme Formları”nı doldururlar. Birden fazla etkinlik yapan öğrenciler etkinliğe ait tasarım günlüklerini, değerlendirme formlarını, diğer kanıtlarını ve oluşturdukları düzeni bir dosyada toplarlar. Ürün dosyasını değerlendirilmek üzere öğretmenlerine teslim ederler. Öğretmen, öğrencileri etkinlik süresince “Öğrenci Gözlem Formu”nu kullanarak gözlemler. Öğrencinin değerlendirilmek üzere teslim ettiği ürün dosyasını etkinlik ekinde verilen “Dereceli Puanlama Anahtarı” ile değerlendirir ve puana dönüştürür.Puanları program kılavuzunda verilen “Öğretmen Not Çizelgesi”nde yer alan “Yapım Kuşağı Öğrenci Ürün Dosyası” sütununa işler.

_________________
KARABAGLAR 75. YIL ILKÖGRETIM OKULU
8-A SINIFI : EZGİ CAN

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://teknolojivetasarim.ace.st
 
8. Sınıflar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Teknoloji ve tasarım :: Teknoloji Ve Tasarım Öz Değerlendirme Formları :: 8. Sınıfların Öz Değerlendirme Forumları-
Buraya geçin: