Teknoloji ve tasarım
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teknoloji ve tasarım

6.- 7. ve 8. Sınıfların Teknoloji ve Tasarım Dersleri - Siteye Üye Olmadan Çoğu Başlıktan Yararlanamazsınız - Siteye Üye Olduktan 12 Saat İçinde Siteye Giriş Yapabileceksiniz
 
AnasayfaKapıGaleriAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin



Kadın
Mesaj Sayısı : 118
Yaş : 28
Nerden : İzmir
Sınıfı : 8-A
Ruh Hali : 8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Keyifl10
Takım : 8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Galatasaray
Başarı Puanı :
8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Left_bar_bleue100 / 100100 / 1008. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Right_bar_bleue

Aktiflik :
8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Left_bar_bleue85 / 10085 / 1008. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Right_bar_bleue

Yaptığı Paylaşımlar :
8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Left_bar_bleue95 / 10095 / 1008. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Right_bar_bleue

Kötü İtibar :
8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1008. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 09/09/08

8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Empty
MesajKonu: 8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı)   8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı) Icon_minitimeC.tesi Ekim 04, 2008 2:19 pm

8. SINIF
Düzen Kuşağı -> BÜTÜNDE FARKLILIK <-


Bu etkinlikte öğrenciler, deneme ve araştırmalar yoluyla düşüncelerini uyararak zihinlerinde tasarladıklarını gerçekleştirirler. Bu amaçla değişkenliği olmayan temel biçimleri bir malzemeye uygulayarak bir birim elde ederler. Tekrar sistematiği içinde renk, yön ve oran kavramını kullanarak bir düzene giderler.

KAZANIMLAR
1.Bütünsel yapıyı hareketli göstermek için renk, yön ve oranın önemini fark eder.
2.Değişkenliği olmayan biçimler kullanarak birimler oluşturur.

3.Oluşturduğu birimlerin çoğalabilir olup olmadığını dener.

4.Çoğalma imkânı olan birimi elde eder.

5.Oluşturacağı düzene ilişkin uygun birleşme yöntemine karar verir.

6.Belirlediği birimi tekrarlayarak bir düzen oluşturur.

7.Oluşturduğu düzende renk, yön ve oran kavramlarını kullanır ve ifade eder.

8.Oluşturduğu düzende ortaya çıkan estetik, görsel ve teknolojik değerleri açıklar.

9.Tasarımı hakkında çevresiyle görüş alışverişinde bulunur.

10.Özgün tasarımlar oluşturmada kararlı olur.

11.Özgün tasarımlar oluşturma sürecinde yaşadıklarını günlüğüne kaydeder.

12.Süreçte yaşadığı duygu ve düşüncelerini paylaşmaktan zevk alır.

Çalışmalar bireysel olarak sadece sınıf içinde yapılır.

Etkinlik sonunda verilen tasarım örnekleri öğretmene fikir vermesi amacıyla kullanılır.

Etkinlik içinde verilen örnekler öğrencilerin fikir edinmesi için kullanılmaz.

Öğrencilere duygu ve düşüncelerini ifade etmeleri için fırsat tanınmalıdır.

Her öğrencinin çalışması ayrı bir değer kabul edilerek olumlu veya olumsuz görüş bildirilmez.

Çalışmalarını diğer arkadaşlarından önce bitiren öğrenciler farklı çalışmalara yönlendirilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://teknolojivetasarim.ace.st
 
8. Sınıf Bütünde Farklılık (Düzen Kuşağı)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Teknoloji ve tasarım :: Teknoloji Ve Tasarım Kuşakları :: 8. Sınıfların Kuşakları-
Buraya geçin: