Teknoloji ve tasarım
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Teknoloji ve tasarım

6.- 7. ve 8. Sınıfların Teknoloji ve Tasarım Dersleri - Siteye Üye Olmadan Çoğu Başlıktan Yararlanamazsınız - Siteye Üye Olduktan 12 Saat İçinde Siteye Giriş Yapabileceksiniz
 
AnasayfaKapıGaleriAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin



Kadın
Mesaj Sayısı : 118
Yaş : 28
Nerden : İzmir
Sınıfı : 8-A
Ruh Hali : 8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Keyifl10
Takım : 8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Galatasaray
Başarı Puanı :
8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Left_bar_bleue100 / 100100 / 1008. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Right_bar_bleue

Aktiflik :
8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Left_bar_bleue85 / 10085 / 1008. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Right_bar_bleue

Yaptığı Paylaşımlar :
8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Left_bar_bleue95 / 10095 / 1008. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Right_bar_bleue

Kötü İtibar :
8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Left_bar_bleue0 / 1000 / 1008. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Right_bar_bleue

Kayıt tarihi : 09/09/08

8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Empty
MesajKonu: 8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı)   8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı) Icon_minitimeC.tesi Ekim 04, 2008 2:20 pm

8. SINIF
Kurgu Kuşağı -> DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM <-



Bu etkinlikte öğrenciler, Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir. Öğrenciler düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KURGU KUŞAĞI GENEL: Yaratıcı düşüncelerini; yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adamlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.

Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.

Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KAZANIMLAR
1.Önceki çalışmada ortaya koyduğu çözüm önerisinin başkaları tarafından anlaşılırlığını araştırır.

2.Araştırma sonuçlarını dikkate alarak önceki çalışmada ortaya koyduğu çözüm önerisine ait çizimde gerekli değişiklikleri yapar.

3.Çözüm önerisini anlatan çizimlerde kullanılan gösterim tekniklerini fark eder.

4.Çözüm önerilerinin yasal koruma altına alınma yollarını ve sürecini ifade eder.

5.Merak ve hayal ettiği düşüncelerini ifade eder.

6.Merak ve hayal ettiği düşüncelerinin, çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkına varır.

7.Sorun olduğunu fark ettiği düşüncelerinden birini çözüme ulaştırmak için seçer.

8.Seçtiği sorunun çözümüne yönelik öneriler getirir.

9.Çözüm önerisine yönelik düşüncelerini yazarak ve çizerek açıklar.

10.Çözüme yönelik çizimlerinin başkaları tarafından anlaşılabilir nitelikte olmasına özen gösterir.

11.Düşünceden çizime kadar olan süreçte yaşadıklarını günlüğünde ifade eder.

12.Sorunun çözümüne yönelik geçirdiği aşamaları paylaşır.

13.Düşüncelerini ve hayallerini başkalarıyla paylaşmaktan zevk alır.

14.Kendine güvenini ve yaratıcılığını çözüme yönelik tasarısında ortaya koyar.

15.Özgün tasarımı ile ilgili eleştirilere açık olur.

16.Özgün tasarımlar yapmaktan zevk alır. Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım? (Bireysel Etkinlik)

1, 2 ve 3. kazanımlardaki “ilk” ifadesi, 7. sınıf “Kurgu” kuşağında yaptığı çizimi dikkate alınır.

Öğrenciler düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilirler.

Yaratıcı düşünme süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir.

Zamana yönelik kısıtlama yapılmamalıdır.

Bütün öğrenciler çalışmalarını haftalık olarak paylaşırlar.

Öğrencilerin fikirleri yapıcı olarak eleştirilir.

“Hayallerimizdeki Değişim ve Gelişim”

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılır.

Çizim amaçlı yazılım kullanılarak çizilen resimler serbest elle yapılan çizimle kıyaslanmaz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://teknolojivetasarim.ace.st
 
8. Sınıf Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım (Kurgu Kuşağı)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Teknoloji ve tasarım :: Teknoloji Ve Tasarım Kuşakları :: 8. Sınıfların Kuşakları-
Buraya geçin: